AlterNation - music magazine about Electro, Industrial, EBM, Gothic, Darkwave and more
BM: Haujobb + Egoist, 18 luty, Kraków.. EXTREME
Pages:
1

Selene

Selene

Non-active editor
Writen at: 2006-01-26 16:55:06
#1285
Blue Moon Independent Agency
wraz z grupami SlaveStage oraz Electroperversion, mają zaszczyt zaprosić Was na jedyny koncert w Polsce grupy..

Haujobb

po raz pierwszy grupa wystąpi poza granicami Niemiec w PEŁNYM SKŁADZIE!

Co więcej.. dzień wcześniej w piątek odbędzie się specjalne wydanie Slave Stage - Before Party, na którym zagra dla Was Dj'skiego seta lider grupy: Daniel Myer.
Ponadto grupa bedzie bawiła się razem z Wami podczas SlaveStage jak i podczas After Party po koncercie.

Wszystko to odbedzie sie w dniach 17 i 18 luty 2006 roku w Krakowie w klubach PO i EXTREME




17.02.2006 - Before party Slave Stage special edition + Daniel Myer DJ's set.
klub "PO"
ul. Garncarska 5
start o 21:00
wstęp: 4 PLN
18.02.2006 - Koncert Haujobb (support Egoist), klub
EXTREME
ul. Oleandry 1
start o 20:00
po koncercie jak zawsze after party ma ktorym prócz SlaveStage i Electroperversion, o muzykę zadbają goście:
- Dobermann
- H_12

***patronat:***
Alternation.pl
Streamelite.com
EBM.stu.pl
Elelctr-on.pl
Gothic.pl
Sthilgrave
Yesternight.pl

rezerwacje biletów: http://www.bluemoon.com.pl/formularz.php

------------------------------------------------
[PM]
Dobermann

Dobermann

CEO
Writen at: 2006-02-19 23:27:39
#1600
byłem, przeżyłem, podobało się nie tylko mnie :D
Poznałem maaaasę miłych krakowian i nie tylko...

foty w galerii, relacja sie pisze, wideo mam do zgrania i wywiad też :D
a Wy to co?:>
------------------------------------------------
Best Regards
Dobermann
[PM]
Selene

Selene

Non-active editor
Writen at: 2006-02-20 00:17:27
#1603
A nas nie stać :D

Ktoś w ogóle prócz Ciebie tam pojechał w końcu? Ja wiem, że grucha jeszcze godnie reprezentował, a że było zajebiście.. sorry ale tego koncertu się nie dałoby spierd.. :) Świadczył o tym chociażby poziom muzyków.

Foty faaajne jak zwykle :D

------------------------------------------------
[PM]
khocico

khocico

Non-active editor
Writen at: 2006-02-21 07:10:23
#1639
Ja byłam, ale to wiesz, w końcu nie powiem kto mnie całą niedzielę od kaców wyzywał na gadzie, ze aż człowiekowi ten dzwięk klików w glowie łomotał :p Impreza była fajna, zespół Haujobb miły, o czym każdy się sam przekona jak Dober zmajstruje co trzeba z nagraniem, a ogólnie energia i rytm wspaniałe. Publika szalała pod sceną, co poniektórzy o mało na scene nie powłazili, alwe co tam, takie akcje 'in the heat of the moment" :p W każdym razie my po wielu bojach uporaliśmy się ze zdjęciami, gdyby ktoś chciał jeszcze sobie co nieco obejrzec, zapraszam na yesternight.pl Oczywiście :)
------------------------------------------------
-------=^..^=-------------------------------------------------
yesternight.pl Aberrated Pictures Gallery
[PM]
Selene

Selene

Non-active editor
Writen at: 2006-02-21 14:40:23
#1643
Kto Cię kochana Khoci wyzywał na gadu od kasujących? Niech no ja go dorwe!
Więcej fot, lepsza relacja z Lansjobba ;D
swoja droga foty dobre, a ja czekam na wywiad grzecznie :]

------------------------------------------------
[PM]
AgraX

AgraX

Registered
Writen at: 2006-02-21 18:26:01
#1645
Ojej był Haujobb ??
A ja o tym nie wiedziałem :P

------------------------------------------------
Zombie Commandos From Hell!
[PM]
_lin

_lin

Non-active editor
Writen at: 2006-02-23 22:19:43
#1654
nie miałam pieniędzy, byłam ino na SlaveStage ._.
:P
------------------------------------------------
. . . . . . . . . . . . . . . .
exploitation fear
misleading you
someone's taking over
[PM]
Dobermann

Dobermann

CEO
Writen at: 2006-02-24 08:37:55
#1657
ale na SS też było milusio :)
tylko szkoda że tak tłoczno :P
------------------------------------------------
Best Regards
Dobermann
[PM]
Machine

Machine

Registered
Writen at: 2006-03-15 19:15:19
#1822
Przybylem, Zobaczylem, Zapalilem!!! Hajobb gra dobrze co nie znaczy ze potrafia pic i palic ;) Cala impreza spoks... natomiast Haujobbiaki nie wyrabiaja z piciem czego dowodem ze zostawili cwiartke, z litra ktory mieli... a bylo ich ponad 5 osob ;) lol z paleniem tez nie przesadzaja... co zweryfiowalem osobiscie.. ;) dobra ekipa....!!:D
------------------------------------------------
Nikt już pewnie nie pamięta Astral Visions w www.streamelite.com
[PM]

Pages:
1